Bestel je voor 23:00 uur, dan kunnen wij bijna alle artikelen de volgende dag bezorgen, waar en wanneer u dat wilt. u hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven. Diepvries producten worden gratis aan huis geleverd. Alleen binnen 25 kilometer wij  bezorgen zelf wij hebben geen mogelijkheid om dit verder dan 25 kilometer te doen. Gelukkig zijn er mogelijkheden genoeg om niet zelf naar buiten te hoeven.We bezorgen alle producten (ZIE BOVEN I.V.M DIEPVRIESPRODUCTEN)v.a 35 euro gratis bij u thuis Voor het bezorgen van uw bestelling tot 25 km v.a Julianadorp bezorgen we met onze eigen bezorgdienst. U kunt deze bestelling contant of per pin aan de chauffeur betalen.

Verzending binnen Nederland

 Bij een bestelbedrag lager dan € 35,- berekenen wij € 6,95 verzendkosten. Bij een bestelbedrag boven € 35,- berekenen wij geen verzendkosten.
DHL
logo-postnl-small  Post NL
 Ophalen bij Post NL ophaalpunt

Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling, mits  Voor 10:00 uur  besteld op werkdagen. Morgen bezorgd.   te ontvangen Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail of telefonisch van op de hoogte gebracht. Let op: bij betaling middels overboeking wordt je bestelling  binnen 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Zodra je bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een Track & Trace code, hiermee kun je de status van je bestelling

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

In het afrekenproces heb je de mogelijkheid dit aan te geven. Je selecteert hiervoor de optie ‘Naar ander adres verzenden’ en vult het afleveradres in.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is mogelijk je bestelling op te halen en  verkoop punt  of op de markt. Je ontvangt van ons een bericht zodra je bestelling klaar staat. Neem gerust een kijkje in onze op de markt en maak ook kennis met ons uitgebreide  producten Haal je je bestelling liever zelf op? En is onze verkoop punt te ver weg? Dan kies je voor ‘Ophalen op een Post NL-ophaalpunt’ om je bestelling op één van de meer dan  ophaalpunten te laten bezorgen. Er is er altijd wel één bij jou in de buurt, of het nu een supermarkt, Primera, Bruna, postkantoor of één van de talloze andere aangesloten winkels is.   Klachtenprocedure Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).